perjantai 1. tammikuuta 2016

Vuosi 2015

Heips!

Mitä mun vuosi 2015 piti sisällään? 
Paljon kaikkea, todella paljon. 
Ehkä alotan huonoista puolista.
Rakkaan lemmikin (perheenjäsenhän Remi oli) sairastuminen ja lopetus, 2 eroa, vakava masennus ja koulun lopetus. Se, että jouduin jättämään luokallisen rakkaita ystäviä Lohjalle. Vuos on ollu rankka, mutta oon kokenut niin paljo uutta ja hyvää vuonna 2015, että en silti tekis mitään tekemättömäksi. 
Kesä 2015 oli mun elämäni paras kesä. Tapasin vuonna 2015 yhteensä 17 netissä tavattua ystävää. Tapasin ensimmäistä kertaa kaks ihmistä, jotka oon tuntenut kutosluokasta asti netistä.
Vedin ensimmäiset kännini, olin 3 kertaa laivalla.
Kävin monessa eri suomen kaupungissa vuoden sisällä. Lohja, Loimaa, Forssa, Helsinki, Tampere, Lahti, Järvempää, Mäntsälä, Järvelä, Orivesi.. äkkiseltään ei muita tuu mieleen.
Vuos 2015 oli tapahtumarikas ja uskon, että vuodesta 2016 tulee myös. Mulla on tälle vuodella paljon tavotteita, haaveita ja unelmia. Oon varma, että pari edes niistä toteutan.

Lyhyt postaus mun vuodesta, katsotaan jos jaksan jossain kohtaa kasata jotain kuvakollaasia siihen liittyen. 
Tälläinen pikapostaus tälläkertaa, eikai mulla muuta..

Hyvää ja onnellista vuotta 2016 kaikille <3

-Julia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti